Annons:
Etikettlänkar-hemsidor
Läst 4467 ggr
Dora
2/23/10, 4:08 PM

Dr. Robert Young

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

På den här hemsidan: http://www.phmiracleliving.com/

kan man läsa om:

  • Dr. Robert Youngs arbete och forskning
  • cancer/diabetes/överviktiga patienters berättelse
  • levande och torr blodanalys
  • produkter
  • boktips
  • mm
Annons:
lilli-l
3/8/10, 10:33 PM
#1

Hej!

Finns det några böcker någonstans att få tag på som är skrivna på svenska med Dr Robert Young?

Carpe Diem….Fånga dagen

Dora
3/8/10, 10:36 PM
#2

Närmast, norska böcker.

Men slutet av mars kommer jag träffa Young för att diskutera att få rätten att ge ut hans böcker på svenska.

Så det är påväg. Tungan ute

lilli-l
3/9/10, 12:33 PM
#3

Ok, så jättebra! Det låter väldigt intressant och jag skulle gärna vilja läsa om allt som hjälper en att få en friskare kropp och liv. Men man är ju inte så duktig på engelska och då missar man ju så mkt när man läser på engelska.

Jag har fibromyalgi, ångest och en massa andra jobbigheter och känner det ofta som om jag har något jobbigt i kroppen som ligger i musklerna och pyr..om du förstår vad jag menarGlad

Jag försöker att äta nyttigt, men så kommer tider som jag bara inte orkar tänka på vad jag ska äta och då blir det bara en massa skräp..godism.m och då mår jag verkligen dåligt!

Väntar med glädje på boken på svenska!

Hälsn Lilli

Carpe Diem….Fånga dagen

Hoppfull
3/9/10, 3:04 PM
#4

Sanna Ehdin är ju en framgångsrik och duktig hälsoprofil och även om hon inte skriver exakt samma som Dr Young så har hon skrivit en rad böcker som går ut på ungefär samma sak.

Man kan med fördel börja läsa dem om man vill, och sedan ta Youngs bok när den kommit ut på svenska Glad

Här är en länk till hennes hemsida: Sanna Ehdin

Om man sedan såöker efter böcker som handlar om att förändra sin kost så att kroppen inte är försurad så finns det en hel del att läsa, till att börja med alltså.

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

lilli-l
3/10/10, 11:04 AM
#5

#4 Tack för upplysningen!

Lilli

Carpe Diem….Fånga dagen

solqvinna
5/25/10, 3:04 AM
#6

Jag vill puffa för Dr Ragnar Berg som redan på 30-talet forskade och visade på att en del som vi äter försurar oss. Googla på honom så hittar ni allt möjligt intressant. tyvärr så försvann mycket av hans forskning under andra världskriget då sjukhuset han arbetade på i Dresden bombades sönder. Här i Sverige var svensk hälsorörelses Aare Wearland mycket inspirerad av honom och tog till sig mycket av hans tankar i det han lärde ut.

Annons:
Upp till toppen
Annons: